![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
«Психодіагностика. Психотерапія. Медична психологія»1. Назва наукової школи – Психодіагностика. Психотерапія. Медична психологія 2. Дійсний науковий керівник школи – Бурлачук Л. Ф., академік, доктор психологічних наук, професор 3. Кафедра психодіагностики та клінічної психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка 4. Засновник наукової школи – Бурлачук Леонід Фокович, член НАПН України, професор, доктор психологічних наук 5. Науковий потенціал*: 5 докторів наук, 15 кандидатів наук.
*штатні працівники університету або сумісники станом на 1.09.2013р.
6. Сучасний стан наукової школи - Наукова школа знана на теренах країни – в багатьох вищих навчальних закладах працюють її представники (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара та ін.) 7. Міжнародні зв’язки – Наукова школа плідно співпрацює з фахівцями Психологічного інституту імені Щукіної РАО (м. Москва, Росія), Університету Айови (США), Інститутом магістратури та докторантури Phd Казахського Національного педагогічного університету імені Абая (Республіка Казахстан). Затверджено вченою радою економічного факультету «16» вересня 2013 р. Докладний опис школи Наукова школа «Психодіагностика. Психотерапія. Медична психологія» заснована в 1995 р. на базі кафедри психодіагностики та клінічної психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, співробітники якої здійснюють дослідницьку програму з розробки психологічних тестів, оцінки ефективності психотерапевтичного процесу, розробки рекомендацій щодо покращення психодіагностичної праці у клініці та об’єднані близькими теоретико-методологічними поглядами та комплексною методологією, що має міждисциплінарний характер. Засновник наукової школи – дійсний член НАПН України, професор, доктор психологічних наук, завідувач кафедри психодіагностики та клінічної психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка - Бурлачук Леонід Фокович. Відомі представники наукової школи: професор, д. психол. наук О.С. Кочарян, д. психол. наук І.П. Лисенко, професор, д. психол. наук Варій М.Й., д. психол. наук Щербіна Л.Ф., канд. психол. наук Завязкіна Н.В., канд. психол. наук Шебанова В.І. (нині докторант кафедри), канд. психол. наук Крайніков Е.В., канд. психол. наук Коржова О.Ю (нині доктор психологічних наук, професор), канд. психол. наук Полунін О.В (нині доктор психологічних наук), канд. психол. наук Генковска Ваня М. (Болгарія), канд. психол. наук Зент Йозеф (Німеччина), канд. психол. наук Петренко О.В. Загальна кількість учнів наукової школи – упродовж 1995–2013 рр. – 40 осіб. За тематикою досліджень наукової школи захищено 5 докторських та 35 кандидатських дисертацій, станом на жовтень 2013 р. готуються до захисту 5 кандидатських та 3 докторських дисертації. Школа фундаментально-наукового спрямування. Основні досягнення наукової школи: а) актуальність проведених наук. досліджень визначається потребами практики та підготовки фахівців у галузі психодіагностики, клінічної психології та психотерапії та завданнями психологічної науки; б) нововведення, відкриття: 1) вперше розроблені підручники та учбові посібники та довідники-словники з галузі психодіагностики, клінічної психології та психотерапії; за ініціативою наукової школи професора Бурлачука Л.Ф. вперше в Україні засновано видавничий центр психологічних тестів, який входить до європейської групи видавництв психологічних тестів; в) досягнення (теоретичні і практичні): розробка концепції психологічної діагностики та її місця в системі психологічних наук. З 1995 по 2013 рр. за тематикою досліджень наукової школи вийшло друком 200 видань, у т.ч. 10 монографiй, 12 навчальних посібників, 13 зб. наук. праць, 180 наукових статей у журналах. Значення діяльності наукової школи для суспільства полягає у внеску вчених школи у розвиток вітчизняної психодіагностики, клінічної психології та психотерапії. Сучасний стан наукової школи - з 1995 р. до 2013 р. за тематикою наукових досліджень школи було проведено понад 80 конференцій, семiнарiв та круглих столів, у тому числi 30 міжнародних, за матеріалами яких було видано 10 збірників наукових праць. Місце у світовій науці: унікальність наукової школи полягає в тому, що вона є єдиним науковим об’єднанням, яке вивчає специфічність підходів до концептуального апарату психодіагностики, клінічної психології та психотерапії. Факультет: Факультет психології |
Анонс подій
|