Міжнародна науково-практична конференція «Псі-фактор» 29 листопада - 1 грудня 2013 рік

РЕЗОЛЮЦІЯ

Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор»

Україна, вступивши до третього тисячоліття як незалежна держава, розбудовує національну систему освіти з урахуванням світових та європейських тенденцій, відповідно до соціально-економічних, технологічних та соціокультурних змін у країні. Згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, освіта є стратегічним ресурсом соціально-економічного, культурного і духовного розвитку суспільства, забезпечення національних інтересів, зміцнення міжнародного авторитету й формування позитивного іміджу нашої держави.

Сучасні тенденції розвитку психологічної освіти спрямовуються на поєднання як наукових, так і практичних досягнень у сфері психології, що передбачає врахування та засвоєння сучасних технологій практичної діяльності психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів.

У ході конференції розглянуто такі теоретичні проблеми: науково-методологічного забезпечення інноваційних процесів у ВНЗ; психологічного супроводу в процесі професійного становлення особистості; модернізації вищої психологічної освіти в контексті Болонського процесу; психолого-педагогічного забезпечення підготовки працівників з якісною психологічною освітою; соціальної взаємодії у студентському середовищі; відкритих можливостей навчання та підвищення кваліфікації впродовж усього життя в контексті реформування освітнього простору держави; розкриття духовного та соціально-психологічного потенціалу особистості. Крім цього, у роботі конференції широко представлені можливості застосування різноманітних психотехнологій у роботі психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів. Учасникам пропонувалися на вибір відповідно до їхніх професійних інтересів ознайомитися з більш ніж 60 різноманітними тренінгами та майстер-класами, що проводилися як викладачами факультету психології, так і провідними українськими фахівцями у галузі практичної психології.

Учасники конференції, заслухавши і обговоривши доповіді на пленарному засіданні, враховуючи результати конструктивних дискусій наукових круглих столів та практико-орієнтованих майстер-класів наголосили на необхідності підготовки фахівців у галузі психології, соціальної роботи та соціальної педагогіки пов’язані з урахуванням сучасного стану психолого-педагогічної науки, яка за останні роки набула стрімкого теоретико-прикладного розвитку. Виникли не тільки нові теорії та концепції, що пояснюють ключові психологічні явища та феномени. Слід констатувати наявність у сучасній практичній психології значної кількості практико орієнтованих технологій та технік, які значно збагачують професійні знання майбутніх психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів та дають змогу розв’язувати численні особистісні та групові проблеми.

З огляду на це та з метою активізації діяльності у сфері розвитку освітнього простору держави і досягнення нової якості сучасної психологічної освіти учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор» РЕКОМЕНДУЮТЬ скоординувати спільні дії з таких пріоритетних напрямків:

- забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, створення сучасного інформаційно-комунікативного, психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу у вищій школі;

- здійснення практико-орієнтованих психолого-педагогічних досліджень із зазначених актуальних теоретичних та практичних питань;

- підвищення професійного рівня і кваліфікації практичних психологів;

- запровадження нових моделей діяльності психологічних служб на основі сучасних досягнень психолого-педагогічної практики;

- розробка ефективних моделей розвитку життєвої компетентності та інтеграції в суспільство дітей та молоді з особливими потребами;

- створення системи мотивації, стимулювання та заохочення інноваційної діяльності у сфері освіти;

- надання педагогічним, науково-педагогічним працівникам допомоги шляхом використання тренінгових технологій(гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід, психодрама тощо), що мають на меті пришвидшити процес усвідомлення і подолання ними професійних деформацій та створення умов для постійного професійного вдосконалення;

- при підготовці професійних психологів, соціальних педагогів та соціальних працівників ширше використовувати практико-орієнтовані технології (гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід тощо) з метою формування у студентів готовності до професійної діяльності.

До звіту додається: запрошення, програма конференції.

Секретар конференції

кандидат психологічних наук

асистент кафедри загальної психології І.В. Козицька


Інформаційний звіт:  Завантажити
Рішення конференції:  Завантажити
Матеріали конференції:  Завантажити

Повернутися до списку

Анонс подій

07.09.2020
Наукова рада НФДУ затвертила рейтингові списки проєктів-учасників конкурсів
Наукова рада НФДУ затвердила рейтингові списки проєктів-учасників конкурсів "Наука для безпеки людини та суспільства" та "Підтримка досліджень провідних та молодих вчених" детальніше...
28.08.2020
Конкурс на вакантні місця членів Наукової ради Національного фонду досліджень
документи приймають до 14 вересня детальніше...
28.08.2020
Які напрями досліджень та розробок перспективні у світі та чи співпадають вони з українськими – оприлюднено аналітичні довідки за 3-ма Цілями сталого розвитку
Відповідні аналітичні довідки були розміщені на сайті МОН. детальніше...
28.08.2020
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Порядку проведення Міністерством освіти і науки України конкурсного відбору проєктів наукових досліджень і розробок
Проєкт розроблений з метою удосконалення процедури проведення конкурсного відбору наукових досліджень і розробок закладів вищої освіти і наукових установ, а також з урахуванням вимог Міністерства фінансів України щодо підвищення ефективності використання коштів державного бюджету на наукову та наук... детальніше...
19.08.2020
Експертизи та підбиття підсумків конкурсів Національного фонду досліджень продовжено
У зв’язку з великою кількістю проєктів, які підлягають оцінці не менше, ніж трьома експертами, було подовжено терміни проведення експертизи та підбиття підсумків детальніше...
17.08.2020
Онлайн-нарада щодо підготовки інформаційних матеріалів для атестації наукових напрямів Університету
14 серпня 2020 року Науково-дослідна частина провела онлайн-нараду щодо підготовки інформаційних матеріалів для атестації наукових напрямів Університету, на виконання наказу ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 05.08.2020 № 518-32 «Про проведення державної атестаці... детальніше...
Всі події