Міжнародна науково-практична конференція «Псі-фактор» 29 листопада - 1 грудня 2013 рік

РЕЗОЛЮЦІЯ

Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор»

Україна, вступивши до третього тисячоліття як незалежна держава, розбудовує національну систему освіти з урахуванням світових та європейських тенденцій, відповідно до соціально-економічних, технологічних та соціокультурних змін у країні. Згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, освіта є стратегічним ресурсом соціально-економічного, культурного і духовного розвитку суспільства, забезпечення національних інтересів, зміцнення міжнародного авторитету й формування позитивного іміджу нашої держави.

Сучасні тенденції розвитку психологічної освіти спрямовуються на поєднання як наукових, так і практичних досягнень у сфері психології, що передбачає врахування та засвоєння сучасних технологій практичної діяльності психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів.

У ході конференції розглянуто такі теоретичні проблеми: науково-методологічного забезпечення інноваційних процесів у ВНЗ; психологічного супроводу в процесі професійного становлення особистості; модернізації вищої психологічної освіти в контексті Болонського процесу; психолого-педагогічного забезпечення підготовки працівників з якісною психологічною освітою; соціальної взаємодії у студентському середовищі; відкритих можливостей навчання та підвищення кваліфікації впродовж усього життя в контексті реформування освітнього простору держави; розкриття духовного та соціально-психологічного потенціалу особистості. Крім цього, у роботі конференції широко представлені можливості застосування різноманітних психотехнологій у роботі психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів. Учасникам пропонувалися на вибір відповідно до їхніх професійних інтересів ознайомитися з більш ніж 60 різноманітними тренінгами та майстер-класами, що проводилися як викладачами факультету психології, так і провідними українськими фахівцями у галузі практичної психології.

Учасники конференції, заслухавши і обговоривши доповіді на пленарному засіданні, враховуючи результати конструктивних дискусій наукових круглих столів та практико-орієнтованих майстер-класів наголосили на необхідності підготовки фахівців у галузі психології, соціальної роботи та соціальної педагогіки пов’язані з урахуванням сучасного стану психолого-педагогічної науки, яка за останні роки набула стрімкого теоретико-прикладного розвитку. Виникли не тільки нові теорії та концепції, що пояснюють ключові психологічні явища та феномени. Слід констатувати наявність у сучасній практичній психології значної кількості практико орієнтованих технологій та технік, які значно збагачують професійні знання майбутніх психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів та дають змогу розв’язувати численні особистісні та групові проблеми.

З огляду на це та з метою активізації діяльності у сфері розвитку освітнього простору держави і досягнення нової якості сучасної психологічної освіти учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор» РЕКОМЕНДУЮТЬ скоординувати спільні дії з таких пріоритетних напрямків:

- забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, створення сучасного інформаційно-комунікативного, психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу у вищій школі;

- здійснення практико-орієнтованих психолого-педагогічних досліджень із зазначених актуальних теоретичних та практичних питань;

- підвищення професійного рівня і кваліфікації практичних психологів;

- запровадження нових моделей діяльності психологічних служб на основі сучасних досягнень психолого-педагогічної практики;

- розробка ефективних моделей розвитку життєвої компетентності та інтеграції в суспільство дітей та молоді з особливими потребами;

- створення системи мотивації, стимулювання та заохочення інноваційної діяльності у сфері освіти;

- надання педагогічним, науково-педагогічним працівникам допомоги шляхом використання тренінгових технологій(гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід, психодрама тощо), що мають на меті пришвидшити процес усвідомлення і подолання ними професійних деформацій та створення умов для постійного професійного вдосконалення;

- при підготовці професійних психологів, соціальних педагогів та соціальних працівників ширше використовувати практико-орієнтовані технології (гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід тощо) з метою формування у студентів готовності до професійної діяльності.

До звіту додається: запрошення, програма конференції.

Секретар конференції

кандидат психологічних наук

асистент кафедри загальної психології І.В. Козицька


Інформаційний звіт:  Завантажити
Рішення конференції:  Завантажити
Матеріали конференції:  Завантажити

Повернутися до списку

Анонс подій

16.08.2017
Склад та порядок оформлення документів стосовно службових відряджень
Бухгалтерія Київського національного університету імені Тараса Шевченка надає інформацію про склад та порядок оформлення документів стосовно службових відряджень, які заплановано за рахунок загального фонду по KПKBK 2201290 детальніше...
16.08.2017
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 541 від 19.07.2017 р.
Положення про Національний репозитарій академічних текстів детальніше...
16.08.2017
Наказ МОН України від 02.08.2017 №1110
Про затвердження Порядку забезпечення доступу вищих навчальних закладів і наукових установ, що знаходяться у сфері управління Міністерства освіти і науки України детальніше...
14.08.2017
Перші ластівки активізації виставкової діяльності Університету
Активна виставкова діяльність Університету, якою опікується апарат Науково-дослідної частини, вже дає фінансові результати. Одним з таких результатів є укладання договору між Університетом та ТОВ «НВЦ «Інфозахист» на створення першого бюджетного вітчизняного лазерного допплерівського віб... детальніше...
11.08.2017
Публікаційна активність співробітників Університету
У розділі "Оцінювання наукової роботи" - http://science.univ.kiev.ua/research/analytics/ опубліковані списки по публікаційній активності співробітників Університету, для ознайомлення.
детальніше...
04.08.2017
Наказ МОН України від 31.07.2017 № 1104 "Про затвердження експертних оцінок проектів фундаментальних і прикладних досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок"
детальніше...
Всі події