Міжнародна науково-практична конференція «Псі-фактор» 29 листопада - 1 грудня 2013 рік

РЕЗОЛЮЦІЯ

Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор»

Україна, вступивши до третього тисячоліття як незалежна держава, розбудовує національну систему освіти з урахуванням світових та європейських тенденцій, відповідно до соціально-економічних, технологічних та соціокультурних змін у країні. Згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, освіта є стратегічним ресурсом соціально-економічного, культурного і духовного розвитку суспільства, забезпечення національних інтересів, зміцнення міжнародного авторитету й формування позитивного іміджу нашої держави.

Сучасні тенденції розвитку психологічної освіти спрямовуються на поєднання як наукових, так і практичних досягнень у сфері психології, що передбачає врахування та засвоєння сучасних технологій практичної діяльності психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів.

У ході конференції розглянуто такі теоретичні проблеми: науково-методологічного забезпечення інноваційних процесів у ВНЗ; психологічного супроводу в процесі професійного становлення особистості; модернізації вищої психологічної освіти в контексті Болонського процесу; психолого-педагогічного забезпечення підготовки працівників з якісною психологічною освітою; соціальної взаємодії у студентському середовищі; відкритих можливостей навчання та підвищення кваліфікації впродовж усього життя в контексті реформування освітнього простору держави; розкриття духовного та соціально-психологічного потенціалу особистості. Крім цього, у роботі конференції широко представлені можливості застосування різноманітних психотехнологій у роботі психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів. Учасникам пропонувалися на вибір відповідно до їхніх професійних інтересів ознайомитися з більш ніж 60 різноманітними тренінгами та майстер-класами, що проводилися як викладачами факультету психології, так і провідними українськими фахівцями у галузі практичної психології.

Учасники конференції, заслухавши і обговоривши доповіді на пленарному засіданні, враховуючи результати конструктивних дискусій наукових круглих столів та практико-орієнтованих майстер-класів наголосили на необхідності підготовки фахівців у галузі психології, соціальної роботи та соціальної педагогіки пов’язані з урахуванням сучасного стану психолого-педагогічної науки, яка за останні роки набула стрімкого теоретико-прикладного розвитку. Виникли не тільки нові теорії та концепції, що пояснюють ключові психологічні явища та феномени. Слід констатувати наявність у сучасній практичній психології значної кількості практико орієнтованих технологій та технік, які значно збагачують професійні знання майбутніх психологів, соціальних працівників та соціальних педагогів та дають змогу розв’язувати численні особистісні та групові проблеми.

З огляду на це та з метою активізації діяльності у сфері розвитку освітнього простору держави і досягнення нової якості сучасної психологічної освіти учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор» РЕКОМЕНДУЮТЬ скоординувати спільні дії з таких пріоритетних напрямків:

- забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі, створення сучасного інформаційно-комунікативного, психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу у вищій школі;

- здійснення практико-орієнтованих психолого-педагогічних досліджень із зазначених актуальних теоретичних та практичних питань;

- підвищення професійного рівня і кваліфікації практичних психологів;

- запровадження нових моделей діяльності психологічних служб на основі сучасних досягнень психолого-педагогічної практики;

- розробка ефективних моделей розвитку життєвої компетентності та інтеграції в суспільство дітей та молоді з особливими потребами;

- створення системи мотивації, стимулювання та заохочення інноваційної діяльності у сфері освіти;

- надання педагогічним, науково-педагогічним працівникам допомоги шляхом використання тренінгових технологій(гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід, психодрама тощо), що мають на меті пришвидшити процес усвідомлення і подолання ними професійних деформацій та створення умов для постійного професійного вдосконалення;

- при підготовці професійних психологів, соціальних педагогів та соціальних працівників ширше використовувати практико-орієнтовані технології (гештальт терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід тощо) з метою формування у студентів готовності до професійної діяльності.

До звіту додається: запрошення, програма конференції.

Секретар конференції

кандидат психологічних наук

асистент кафедри загальної психології І.В. Козицька


Інформаційний звіт:  Завантажити
Рішення конференції:  Завантажити
Матеріали конференції:  Завантажити

Повернутися до списку

Анонс подій

02.03.2021
Стартував конкурс спільних українсько-литовських науково-дослідних проєктів на 2022-2023 роки
Прийом заявок триває до 4 травня 2021 року. детальніше...
26.02.2021
Міністерство освіти і науки України затвердило перелік проєктів фундаментальних і прикладних досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок на 2021 рік
Міністерство освіти і науки України затвердило перелік проєктів фундаментальних і прикладних досліджень та науково-технічних (експериментальних) розробок на 2021 рік детальніше...
26.02.2021
Звітування за науковими роботами, що виконувались у 2020 році
До уваги керівників наукових робіт закладів вищої освіти та наукових установ МОН України. детальніше...
25.02.2021
Міністерство освіти і науки України затвердження переліку анотованих звітів за закінченими у 2019 році дослідженнями і розробками та звітів за етапом 2019 року досліджень і розробок з результатами експертизи

Міністерство освіти і науки України затвердження переліку анотованих звітів за закінченими у 2019 році дослідженнями і розробками та звітів за етапом 2019 року досліджень і розробок з результатами експертизи

детальніше...
18.02.2021
Річний звіт міждисциплінарного аналітичного центру соціально-економічного добробуту та психічного здоров’я
Діяльність центру пов’язана із проведенням затребуваних суспільством міждисциплінарних наукових досліджень соціально-економічного добробуту і психічного здоров’я населення України в цілях експертно-аналітичної підтримки державної політики органів влади в контексті відтворення інтелектуального капіта... детальніше...
11.02.2021
Міжнародний день жінок та дівчат у науці
Цьогоріч вшосте, починаючи з 2016 року, 11 лютого відзначається Міжнародний день жінок і дівчат у науці (International Day of Women and Girls in Science), започаткований за рішенням ООН з метою «досягти повного і рівного доступу жінок і дівчат до науки, а також забезпечити гендер... детальніше...
Всі події