Участь студентів кафедри міжнародної економіки і маркетингу у конкурсі інноваційних розробок RETAIL NEW WAVE 2013 (м. Москва)

Участь студентів кафедри міжнародної економіки і маркетингу у конкурсі інноваційних розробок RETAIL NEW WAVE 2013 (м. Москва) 02.10.2013 27 вересня 2013 р. студенти кафедри міжнародної економіки і маркетингу взяли участь у фіналі щорічного конкурсу інноваційних розробок для індустрії роздрібної торгівлі серед молодих спеціалістів, студентів і аспирантів RETAIL NEW WAVE 2013 (м. Москва). Організаторами конкурсу є Міністерство промисловості та торгівлі Російської Федерації та Business to Business Conference Group. Конкурс проходить за підтримки Торгово-промислової Палати Російської Федерації. Регіональним партнером конкурсу є Українська асоціація директ маркетингу.

Команда-переможець півфінальних змагань у складі студентів кафедри міжнародної екноміки та маркетингу:
1. Литвиненко Cергій, студент 2 курсу магістратури спеціальності «Бізнес-адміністрування»;
2. Кухта Максим, студент 4 курсу спеціальності «Міжнародна економіка»;
3. Овчаренко Олексій, студент 2 курсу магістратури спеціальності «Бізнес-адміністрування»;
4. Мариніна Ольга, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна економіка»;
5. Петришин Наталія, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна економіка»;
6. Солярж Ірина, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна економіка»;
7. Цюпко Артем, студент 4 курсу спеціальності «Міжнародна економіка»
розробила цікавий і креативний проект, який увійшов до п’ятірки фіналістів конкурсу серед 22 поданих на розгляд журі проектів.
Науковий керівник команди – к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Ольга Юріївна Пригара. Наукові консультанти: к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Наталія Юріївна Кочкіна, к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу Андрій Олександрович Длігач.

У фіналі конкурсу, який відбувся в рамках роздрібного саміту Retail Business Russia 27 вересня у Центрі міжнародної торгівлі, м. Москва, представники команди у складі Сергія Литвиненка, Максима Кухти, Олексія Овчаренко та Ольги Мариніної гідно презентували проект журі конкурсу.

За результатами судійської колегії команда студентів кафедри міжнародної екноміки та маркетингу зайняла ІІ місце в IV Національному щорічному конкурсі інноваційних розробок для індустрії роздрібної торгівлі Retail New Wave – 2013.

Крім того, проект команди отримав високі оцінки журі конкурсу та переміг у номінації «Краща презентація проекту».

http://univ.kiev.ua/news/4820




Повернутися до списку

Анонс подій

30.11.2020
Підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт
Наказ КНУ №770-32 від 30.11.2020 "Про підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019/2020" детальніше...
18.11.2020
Анонімне опитування щодо впливу пандемії Covid-19 на трудову діяльність викладачів ЗВО
Міждисциплінарний аналітичний центр соціально-економічного добробуту та психічного здоров’я Київського національного університету імені Тараса Шевченка пропонує долучитись до  анонімного опитування щодо впливу пандемії Covid-19 на трудову діяльність викладачів ЗВО! детальніше...
13.11.2020
Конкурс European Researchers' Night
«Європейська ніч дослідників»  це загальноєвропейський захід, що фінансується за програмою Дії Марії Склодовської-Кюрі (MSCА) і спрямований на демонстрацію різноманітності науки, її впливу на повсякденне життя суспільства, а також на стимулювання інтересу до розвитку наукової кар’... детальніше...
09.11.2020
Науковці КНУТШ у Scopus та Web of Science
Пропонуємо Вам ознайомитись з переліками нових документів авторів нашого Університету, які почали індексуватись у базах Scopus та Web of Science у жовтні 2020 року. детальніше...
30.10.2020
Конкурс на заміщення вакантних посад наукових працівників
Оголошений конкурс на заміщення вакантних посад наукових працівників в окремих наукових підрозділах Київського національного університету імені Тараса Шевченка детальніше...
28.10.2020
Необмежений доступ до Інтернет видання New York Times
Веб-сайт «Нью-Йорк таймс» вважається одним з найпопулярніших новинних сайтів з відвідуваністю 30 мільйонів чоловік у місяць. Слоганом газети є All the News That's Fit to Print детальніше...
Всі події