Стартував перший В Україні масовий онлайн курс «Бренд-менеджмент»

18.09.2013 Стартував перший в Україні масовий онлайн курс «Бренд-менеджмент» Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Всі зареєстровані користувачі можуть почати навчання, користуючись інструкціями, що розміщені на сторінці курсу - http://online.knu.ua/course/brand-management/. Курс триватиме наступні 4 тижні. Протягом цього часу кожен понеділок на сторінці курсу будуть публікуватися 2 нові відеолекції, 2 тести і тема для обговорення нового матеріалу.

Відеолекції та інші матеріали курсу доступні для користувачів у будь-який час. Слухачі можуть проходити курс у зручному для них темпі: в рамках першого курсу викладач не ставить обмеження в часі для перегляду відеолекцій та складання тестів. Втім, потрібно взяти до уваги той факт, що після завершення курсу (16 жовтня 2013 року) всі його матеріали стануть недоступні і тому слухачі мають закінчити навчання до цієї дати.

На даний момент на масовому онлайн курсі «Бренд-менеджмент» вже зареєстровано більше 6900 учасників. Курс доцента економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка Андрія Длігача надає знання та навички управління брендами в нинішніх умовах бізнесу з точки зору сучасної теорії та практики маркетингу.

http://univ.kiev.ua/news/4744

Повернутися до списку

Анонс подій

19.09.2017
Компанія Huawei Technologies Co.,Ltd. пропонує співпрацю в напрямку наукових досліджень
Компанія Huawei Technologies Co.,Ltd. – світовий лідер в галузі інформаційно-комунікаційних технологій, пропонує співпрацю в напрямку наукових досліджень. 
детальніше...
19.09.2017
Мітинг у Брюсселі ЄС-Україна експертів з нових матеріалів за програмою Горизонт 2020
14 вересня 2017 року у Брюсселі на запрошення Генерального Директорату з Досліджень та Інновацій Європейської Комісії делегація вчених з України взяла участь у мітингу ЄС-Україна експертів з нових матеріалів за програмою Горизонт 2020 детальніше...
14.09.2017
Розширення кола журналів Київського національного університету імені Тараса Шевченка, яким присвоюється індекс DOI
На сьогоднішній день світове наукове співтовариство визнає обов’язковість надання науковим публікаціям журналів високого рівня унікальних ідентифікаторів DOI, адже без них посилання на статті є нестабільними в Інтернеті, що негативним чином відображається на їх індексованості та цитуванні детальніше...
13.09.2017
Науково-аналітичний огляд «Вища освіта і наука»
Інформаційно-бібліографічний відділ Наукової бібліотеки ім. М.Максимовича пропонує новий випуск науково-аналітичного огляду «Вища освіта і наука» № 7/8 (липень-серпень) за 2017 рік детальніше...
12.09.2017
Methods and Objects of Chemical Analysis потрапило до індексу цитування Emerging Sources Citation Index (ESCI)
Наукове періодичне видання Київського національного університету імені Тараса Шевченка Methods and Objects of Chemical Analysis потрапило до індексу цитування Emerging Sources Citation Index (ESCI) детальніше...
11.09.2017
Доступ до наукометричної реферативної бази даних Scopus
Наш університет є однією з небагатьох організацій в Україні, де надається доступ до наукометричної реферативної бази даних Scopus детальніше...
Всі події