Пам'ятка про порядок оформлення договорів за рахунок спеціального фонду

ПАМ’ЯТКА 
про порядок оформлення договорів за рахунок спеціального фонду

І. Пакет документів, що готується виконавцями НДР під керівництвом наукового керівника: 

II. Покрокова інструкція:
 
1 крок - Договір, протокол узгодження договірної ціни, календарний план узгоджуються юристом.
(кім. 107 Головного навчального корпусу, Ремінська Ю.Ю. - юрист) (розподіл коштів за етапами узгоджується із замовниками, рекомендовано планувати закупівлю необхідних матеріалів на першому етапі);

2 крок – Технічне завдання оформлене відповідно ДСТУ 3973-2000 з усіма необхідними підписами, визначеними замовником та виконавцем узгоджується головним метрологом (кім. 107 Головного навчального корпусу – Твердохліб С.П.);

3 крок – Для підготовки кошторису з додатками звертатись в планово-фінансовий відділ, при собі потрібно мати: договір, протокол узгодження договірної ціни, технічне завдання (ТЗ), календарний план. (кім. 22 корпус ректорату – Балега А.В.).
(у разі надходження коштів на рахунок Університету у валюті, кошторис готується зразу після надходження коштів в Університет (після продажу валюти));

4 крок – Договірні документи візуються відповідальними особами, підписуються проректором з наукової роботи і скріплюються печаткою. 

5 крок – Пакет документів по НДР після підписання з двох сторін «Виконавець-Замовник» подати:
- Відділ НТІ (оригінал пакету документів та витяг Вченої ради факультету/інституту про призначення наукового керівника, кім. 107 Головного навчального корпусу);
- ПФВ (копія пакету документів, кім. 22 корпус ректорату);
- Бухгалтерія НДЧ (копія пакету документів, кім. 21 корпус ректорату).

Візи на документах:
üДоговір на виконання НДР: науковий керівник; заступник декана/директора факультету/інституту відповідного підрозділу; завідувач сектором супроводу та обліку результатів НДР; начальник НДЧ; юрист НДЧ; 
üПротокол узгодження договірної ціни: науковий керівник;
üТехнічне завдання: головний метролог;
üКалендарний план та кошторис з додатками: заступник начальник ПФВ.

Примітка: для проведення державної реєстрації НДР в УкрІНТЕІ звертатися в відділ НТІ кім. 107 Головного навчального корпусу. 

Договори підряду оформлюються згідно: нових бланків на договори ЦПХ   (завантажити)  

Зразок договору з іноземними партнерами та додатки до нього:  договір   (завантажити) 

Закупівлі матеріалів за рахунок спеціального фонду здійснюється згідно подання:  зразок подання    (завантажити)


Контактна інформація:
Відділ НТІ, кім. 107 Головного навчального корпусу, 239-32-25, вн. 37-47; 37-46 e-mail: ndch@univ.kiev.ua

Головний метролог, кім. 107 Головного навчального корпусу, (239-31-07, вн. 31-07)

Юрист, кім. 107 Головного навчального корпусу (вн. 37-74 e-mail: go-line@ukr.net

Планово-фінансовий відділ (ПФВ), кім. 22 (239-32-91, вн. 32-91 e-mail: ndch@ukr.net)

Бухгалтерія НДЧ, кім. 21 (239-33-96, вн. 33-96 e-mail: gaalja@bigmir.net)

Анонс подій

14.08.2018
Розпорядження №5 від 10 серпня 2018 "Про результати експертизи анатованих звітів"
детальніше...
09.08.2018
Вітаємо наших студентів з перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт
Згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 827 від 31.07.2018 р. про підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2017/2018 навчального року Київський національний університет імені Тараса Шевченка вітає студентів та їх наукових керівників... детальніше...
03.08.2018
МОН запрошує виші долучитися до Innovation-2018
Міністерство освіти і науки запрошує заклади вищої освіти та наукові установи долучитися до Innovation – 2018, у межах якого пройде Конкурс інноваційних стартапів детальніше...
25.07.2018
Наказ № 657-32 від 23.07.2018 про створення комісії щодо постановки на облік (введення в господарський оборот) та списання (ліквідації) об'єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів
детальніше...
24.07.2018
Розпорядження №52 від 23.07.2018
Про конкурсний відбір експертів для наукової експертизи проектів МОН (додано Анкету кандидата в форматі MS Word) детальніше...
21.07.2018
Scopus: вміст та основні функції
Рекомендуємо Вам взяти участь у вебінарі «Scopus: вміст та основні функції», який проведе керівник Служби інформаційного моніторингу Наукової бібліотеки ім. М. Максимовича Марина Назаровець. детальніше...
Всі події