Пам'ятка про порядок оформлення договорів за рахунок спеціального фонду

ПАМ’ЯТКА 
про порядок оформлення договорів за рахунок спеціального фонду
проведення науково-дослідних, дослідно-конструкторських, проектно-конструкторських, технологічних, пошукових та проектно-пошукових робіт

І. Пакет документів, що готується виконавцями НДР під керівництвом наукового керівника: 

II. Покрокова інструкція:
 
1 крок - Договір, протокол узгодження договірної ціни, календарний план узгоджуються сектором супроводу та обліку результатів НДР (юристом та зав сектором). При собі потрібно мати Витяг із засідання Вченої ради підрозділу про призначення наукового керівника НДР
(кім. 107А головного навчального корпусу, Войтюк Л.М. – юрист, Кушнір С.М. – зав сектором; відділ кадрів - кім.23 корпусу ректорату)
(розподіл коштів за етапами узгоджується із замовниками, рекомендовано планувати закупівлю необхідних матеріалів на першому етапі);

2 крок – Технічне завдання оформлене відповідно ДСТУ 3973-2000 з усіма необхідними підписами, визначеними замовником та виконавцем узгоджується головним метрологом (кім. 107А головного навчального корпусу – Гостєв В.В.);

3 крок – Для підготовки кошторису з додатками звертатись в планово-фінансовий відділ, при собі потрібно мати: договір, протокол узгодження договірної ціни, технічне завдання (ТЗ), календарний план, перелік посад та людино витрат (кількість місяців), рахунки-фактури/ комерційні пропозиції/копії з сайтів переліку матеріалів/обладнання для розрахунку витрат за статтею «Матеріали та ін» (кім. 22 корпусу ректорату – Балега А.В.). 
(у разі надходження коштів на рахунок Університету у валюті, кошторис готується зразу після надходження коштів в Університет (після продажу валюти));

4 крок – Договірні документи візуються відповідальними особами, підписуються проректором з наукової роботи і скріплюються печаткою. 

5 крок – Пакет документів по НДР після підписання з двох сторін «Виконавець-Замовник» подати:
- Відділ НТІ (оригінал пакету документів, кім. 107А головного навчального корпусу);
- ПФВ (копія пакету документів, кім. 22 корпусу ректорату);
- Бухгалтерія НДЧ (копія пакету документів, кім. 21 корпусу ректорату).

Візи на документах:
üДоговір на виконання НДР: науковий керівник; заступник декана/директора факультету/інституту відповідного підрозділу; відділ кадрів (про те, що науковий керівник є співробітником університету); завідувач сектором супроводу та обліку результатів НДР; юрист НДЧ; начальник НДЧ;  
üПротокол узгодження договірної ціни: науковий керівник;
üТехнічне завдання: головний метролог;
üКалендарний план та кошторис з додатками: заступник начальника ПФВ.

Примітка: для проведення державної реєстрації НДР в УкрІНТЕІ звертатися в відділ НТІ кім. 107А головного навчального корпусу. 

Договори підряду оформлюються згідно: нових бланків на договори ЦПХ   (завантажити)  

Зразок договору з іноземними партнерами та додатки до нього:  договір   (завантажити) 

Закупівлі матеріалів за рахунок спеціального фонду здійснюється згідно подання:  зразок подання    (завантажити)


Контактна інформація:
Начальник НДЧ, кім.10 будівлі наукової частини (239-32-30, вн. 32-30 e-mail: ndchinfo@univ.kiev.ua

Відділ НТІ, кім. 107А головного навчального корпусу, 239-32-25, вн. 37-47; 37-46 e-mail: ndch@univ.kiev.ua)

Головний метролог, кім. 107А головного навчального корпусу, (239-31-07, вн. 31-07)

Юрист, кім. 107А головного навчального корпусу (вн. 37-74 e-mail: lawyervlm@gmail.com)


Планово-фінансовий відділ (ПФВ), кім. 22 корпусу ректорату (239-32-91, вн. 32-91 e-mail: ndch@ukr.net)

Бухгалтерія НДЧ, кім. 21 корпусу ректорату (239-33-96, вн. 33-96 e-mail: gaalja@bigmir.net)

Відділ кадрів НДЧ, кім. 23 корпусу ректорату (239-33-24; 33-24 e-mail: kadryndch@meta.ua)

УВАГА!!! Просимо зауважити, що термін підписання договору триває до 3-х тижнів з моменту звернення. У разі надання пакету документів не в повному обсязі, термін може бути подовжений.


Анонс подій

10.07.2020
“EUREKA Globalstars”
Україна вперше долучається до ініціативи “EUREKA Globalstars” у межах міжнародної інноваційної програми “EUREKA“. Це дасть змогу командам українського бізнесу, наукових установ та вишів взяти участь у спільному конкурсі проєктів між країнами-членами “EUREKA” та Сінгапуром: “Call for Joint R&D Projec... детальніше...
06.07.2020
Безкоштовний вебінар на тему «SciVal: Як оцінити результати досліджень у світі даних?»
Йтиметься про використання можливостей аналітичної платформи «SciVal», яка дає змогу проводити бенчмаркінг, стратегічне планування та отримувати інформацію, важливу для ефективного управління науково-технічною та інноваційною діяльністю детальніше...
03.07.2020
Астрономічна обсерваторія КНУ імені Тараса Шевченка в міжнародному проекті Europlanet 2024 Research Infrastructure
Науковці з астрономічної обсерваторії КНУ імені Тараса Шевченка розпочали участь у міжнародному проєкті  Europlanet 2024 Research Infrastructure в рамках програми «Горизонт 2020» детальніше...
01.07.2020
Міждисциплінарний аналітичний центр соціально-економічного добробуту та психічного здоров’я в Університеті
Відповідно до Наказу №423-32 від 24.06.2020 в в Університеті створено новий «Міждисциплінарний аналітичний центр соціально-економічного добробуту та психічного здоров’я» детальніше...
30.06.2020
МІШУРІ Юлії Степанівні присвоєно почесне звання «Заслужений діяч науки і техніки України»
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №254/2020 «Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України» детальніше...
30.06.2020
4 безкоштовних вебінари з використання бази даних Scopus
Знайомство з базою даних Scopus, пошук інформації в ній, ScienceDirect та профіль автора у Scopus – про все це українські науковці зможуть дізнатися на безкоштовних вебінарах впродовж липня 2020 року. Тренінги матимуть змогу пройти представники закладів вищої освіти і наукових установ України детальніше...
Всі події